FlinkBisk Kundeservice

Vi er her for å hjelpe deg! De vanligste spørsmålene er besvart her:

1. Når kommer min FlinkBisk pakke?

Eskene sendes i midten av hver måned.

2. Kan jeg vente litt med neste FlinkBisk sending?

Javisst! Du kan hoppe over inntil 3 måneder. Logg inn på FlinkBisk for endre datoen for neste leveranse

3. Kan jeg utsette betalingen?

Vi er fleksible med betalingsdatoen så lenge du sier ifra før oppgitt betalingsfrist. Kontakt kundeservice for å få hjelp til å endre betalingsdatoen.

4. Hvordan kan jeg avbestille mitt abonnement?

Logg inn på Min Side senest den 20. i den måneden du mottar pakken, så rekker du å endre/avslutte ditt abonnement før neste pakke sendes ut. Som ny kunde har du hele 14 dager på deg etter at du har mottatt første pakke, til å gjøre dine endringer eller avslutte abonnementet.

5. Jeg har ikke mottatt min pakke, kan jeg spore leveringen?

Ja, pakken kan spores med kollinummeret du har fått tilsendt på SMS. Har du ikke fått noe nummer kan du kontakte kundeservice via denne siden, da kan de hjelpe deg

6. Kan jeg endre størrelsen på min FlinkBisk pakke?

Ja, du kan alltid få endret størrelsen. Kontakt kundeservice her, da kan de hjelpe deg med å endre dette